Szakmai tevékenység

Tudományos tevékenység

 Szakcikk

P. Remete, E., Pachner, O. Cs., Schrőter, P., Simon, A. Cs., Hartmann, V., Tafferner, I., Aranyi, G., (2024). Technoferencia: okoseszközök hatása a társas interakciókra. Magyar Pszichológiai Szemle, 79(2). https://doi.org/10.1556/0016.2024.00082

Tudományos előadások

Tafferner, I., Kemény, F. (2023). A kognitív profil szerepe a pályaválasztásban, és a munkamemória fejlődési oldala az egyetemi tanulmányok során. VIII. Illyés Multidiszciplináris Konferencia, 2023.04.29. Budapest.

Tafferner, I., Kemény, F. (2024). A nyelvi képességek és aritmetika kapcsolata nyelviproblémákkal küzdő és tipikus fejlődésű gyermekek között. IX. Illyés Multidiszciplináris Konferencia, 2024.04.27. Budapest.

Tafferner, I., Laskay-Horváth, C., Kemény, F. (2025). The Relationship Between Literacy Deficits and Arithmetics. Work in Progress Symposium 2025, Budapest January 30, 2025.

Schrőter, P., Tafferner I., Nagy, B., M., Aranyi, G. (2025). Tükrözött gondolatok: mesterséges intelligencián alapuló képalkotás és a szelfdiszkrepancia elmélet új perspektívái. X. Illyés Multidiszciplináris Konferencia. Budapest, 2025.04.25

Tafferner, I., Laskay-Horváth, C., Horváth, M., M. & Kemény, F. (2025). Az olvasási és aritmetikai fluenciát befolyásoló deklaratív és procedurális folyamatok. X. Illyés Multidiszciplináris Konferencia, Budapest, 2025.04.25

Tafferner I., Schrőter P., Nagy, B., M., Aranyi, G. (2025). Tükrözött gondolatok: a szelf-diszkrepancia elmélet éndimenzióinak vizualizációja mesterséges intelligencia használatával. XLVII. Nyugat Pannon Neurológiai Konzultációs Fórum, Celldömölk, 2025. május 8.

Schrőter P., Tafferner I., Nagy, B., M., Aranyi, G. (2025). Tükrözött gondolatok: a szelf-diszkrepancia elmélet éndimenzióinak vizualizációja mesterséges intelligencia használatával. MPT XXXI. Országos Tudományos Nagygyűlés, Budapest, 2025. május 29-31.

Aranyi, G., Schrőter, P., Tafferner, I., Nagy, B., M. (2025). Self-discrepancy and generative AI: Using concurrently generated images in interviews to support the expression and comparison of self-states. World Congress for Psychotherapy (WCP), 16-19 July, 2025, Vienna, Austria

Tafferner, I. (2025). Az olvasási fluenciát befolyásoló deklaratív és procedurális folyamatok. ELTE EKÖP Intézményi záró konferencia 2024/2025, 2025. augusztus 29.

Poszterprezentációk

Tafferner, I., & Kemény, F. (2023). A kognitív profil szerepe a pályaválasztásban, és a munkamemória fejlődési oldala az egyetemi tanulmányok során. Poszterprezentáció, MPT Nagygyűlés, 2023.06.08-10 Pécs.

Tafferner, I., Laskay-Horváth, C., Horváth, M., M. & Kemény, F. (2024). The relationship between literacy deficits and arithmetics. Poster presentation at the Future Education Conference, September 3-5, 2024 University of Graz, Austria

Horváth, M., M., Laskay-Horváth, C., Tafferner, I. & Kemény, F. (2024). How are short-term memory skills related to excellent spelling? Comparing age-appropriate and excellent spellers. Poster presentation at the Future Education Conference, September 3-5, 2024 University of Graz, Austria

Tudományos Diákköri Konferencia munkák

Tafferner, I., Kemény, F. (2022). A kognitív profil szerepe a pályaválasztásban, és a munkamemória fejlődési oldala az egyetemi tanulmányok során. Kari TDK forduló, Szombathely, 2022.12.02.

Tafferner, I., Kemény, F. (2024). A nyelvi képességek és aritmetika kapcsolata nyelvi problémákkal küzdő és tipikus fejlődésű gyermekek között. Kari TDK forduló, Szombathely, 2024.05.17.

Tafferner, I., Kemény, F. (2024). Az aritmetikai, olvasási és helyesírási képességek összefüggései a procedurális és deklaratív emlékezeti rendszerekkel. Kari TDK forduló, Szombathely, 2024.12.13.

Schrőter, P., Tafferner I., Nagy, B., M., Aranyi, G. (2024). Tükrözött gondolatok: mesterséges intelligencián alapuló képalkotás és a szelfdiszkrepancia elmélet új perspektívái. Kari TDK forduló, Szombathely, 2024.12.13.

Országos Tudományos Diákköri Konferencia munkák

Tafferner, I., Kemény, F. (2023). A kognitív profil szerepe a pályaválasztásban, és a munkamemória fejlődési oldala az egyetemi tanulmányok során. 36. OTDK, Pécs, 2023.04.11-2023.04.13 (A pályamunka Kognitív pszichológia II. szekcióban OTDK 3. helyezést kapott)

Tafferner, I., Kemény, F. (2025). Az aritmetikai, olvasási és helyesírási képességek összefüggései a procedurális és deklaratív emlékezeti rendszerekkel. 37. OTDK forduló, Szombathely, 2025.04.22-2025.04.24.

Schrőter, P., Tafferner I., Nagy, B., M., Aranyi, G. (2025). Tükrözött gondolatok: mesterséges intelligencián alapuló képalkotás és a szelfdiszkrepancia elmélet új perspektívái. 37. OTDK forduló, Szombathely, 2025.04.22-2025.04.24. (A pályamunka Alkalmazott pszichológia 1. szekcióban OTDK különdíjat kapott)

Tanulmányok

ELTE PPK PPI - Szombathely
2020 - 2023 -
Viselkedéselemző BA
2023 - 2025
- Pszichológiai MA (klinikai és egészségpszichológiai specializáció)
 

Semmelweis Egyetem

2025 szeptember - Klinikai és mentálhigiéniai szakpszichológus szakképzés

Munkatapasztalat

2022 november -2025 július: Nyelv, Írásbeliség, Tanulás Kutatócsoport Tag, Kutatási asszisztens

2023 november -2024 december: Sárvári Szent László Kórház, önkéntes segítő

2025 január - Sárvári Szent László Kórház - pszichológus